Умови повернення товару
Інтернет магазин “АВТОКУШ” гарантує:
- – доставку продукції відповідно до замовлення;
- – надання додаткової необхідної інформації про продукцію;
- – правильні умови транспортування і зберігання шин;
- – візуальний огляд шин перед відправкою.
Ви можете повернути шини у випадку:
- – якщо товар не відповідає тому, що Ви замовляли;
- – виявлення видимих дефектів шляхом первинного огляду шини;
- – виявлення дефектів під час монтажу шини (якщо на шиномонтажі не вдається правильно відбалансувати змонтоване колесо, або при накачуванні на шині виникає здуття або інші видимі дефекти);
- – якщо в процесі експлуатації виявлено заводський брак.
Крім зазначених вище випадків, відповідно до Закону України “Про захист прав споживачів” , у Вас є право протягом 14 календарних днів з моменту придбання товару відмовитися від нього з інших причин.
Для повернення шин Вам необхідно звернутися до нашого кол-центру за телефонами:
+38 098 4731000
+38 050 4731000
+38 093 4731000
При поверненні шин, транспортні витрати оплачуються покупцем.
Гарантійні умови.
- Для повернення шин необхідно надати документ, який підтверджує покупку шини. Таким документом є товарно-транспортна накладна.
- При отриманні шин покупець повинен обов’язково перевірити відповідність замовленням і оглянути шину на предмет виявлення видимих дефектів, в іншому випадку жодні претензії щодо зовнішнього вигляду і невідповідності замовлення розглядатися не будуть.
- Стандартні гарантійні зобов’язання діють протягом року.
- Покупець має право обміняти лише шини, що не були у вжитку, зберегли товарний вигляд, не мають механічних пошкоджень і без будь-яких слідів монтажу.
- Протягом 14 календарних днів підлягають заміні лише ті шини, які не були в експлуатації, або шини, під час монтажу яких виявився явний брак заводу-виробника.
- Дефекти, що виникли в процесі експлуатації в результаті заводського браку (дефекти виробничих матеріалів і/або конструкції, які не дають можливості подальшої експлуатації шини за призначенням) повинні бути підтверджені результатами незалежної експертизи. Покупець надає шини на експертизу і несе всі витрати по проведенню експертизи.
- При настанні гарантійного випадку покупцеві необхідно пред’явити претензію в письмовому вигляді.
Претензії не приймаються в наступних випадках:
- – шини зберігались в неправильних умовах;
- – шини експлуатувались на автомобілі з порушеною віссю або в несправному технічному стані;
- – шини експлуатувались з перевищенням допустимої швидкості, або навантаження;
- – шини експлуатувались з порушенням рекомендацій заводу-виробника;
- – шини не відповідають стандартній комплектації, встановленій заводом-виробником;
- – шини мають пошкодження внаслідок впливу природних факторів, монтажу або демонтажу, нарізування ламелей, втановлення шипів тощо.